Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger




“I've Learned That People Will Forget What You Said, People Will Forget What You Did, but People Will Never Forget How You Made Them Feel”

Kenapa Aku...

Tuesday, May 12, 2009


aduhh~~
.
.
kenapa aku menyebutnya...
kesilapan aku ke?..
.
.
salahkah aku menyebutnya...
atau...
engkau yang salah dengar?..
.
.
kenapa aku bertanya...
atau...
biarkan dia sahaja?..
.
.
dia ada masalah...
atau...
aku yang bermasalah?..
.
.
dia menyembunyikan sesuatu...
atau...
aku yang perlu bertanya?..
.
.
dia memerlukan teman...
atau...
aku yang ingin seorang?
.
.
dia takut untuk bercerita...
atau...
aku terlalu mendesak?..
.
.
dia tak seperti dulu...
atau...
hanya perasaan aku?..
.
.
dia sudah berubah...
atau...
aku yang telah berubah?..
.
.
dia mudah tersinggung...
atau...
aku yang terlalu sensitif?..
.
.
aku harap dia memahami...
.
.
.
ape2pun yang kita lalui bersama...
"kita kan. . . . .kawan"

...huhu...




0 comments: